2inciannelik Nusyaa canım bana da aynısını dedi ya doktor . 11 de kız dedi 12 de erkek gibi ya kordon ya çıkıntı tam göremedim dedi . Ben de çok kız istiyorum bir oğlum var öğrenince yazar mısın . 3 Haziranda 16 hafta oluyoruz o zaman öğreneceğim ben