VMS Haftadayım bebeğim 2 hafta ileriden gidiyor inanılmaz iştahım açıldı normal mi? Sizde durumlar nasıl?
Omerhatice VMS bende bu hamileligimde iştahım açılmıştı yarın 34 hafta oluyoruz yani 35 den gün alıyoruz son 10 gündür acayip yiyorum tatlı,tuzlu,yemek,cay ne varsa 😁 haftaya kontrolüm var bakalım bebis ne durumda en son 3 hafta evvel gitmiştim 😁
Eeliff_ VMS ben de ben dee 37+5′im bildiğin kıtlıktan çıkmış gibi saldırıyorum yemekte azaltsam sonrasını kaçırıyorum ya da tam tersi oluyor
Mom789 VMS oo istahda kelimemi yatarken sabah yiyeceğimi düşünüyorum onu düşünürken acaba simdi yesemmi sabah başka bisey yaparım diye düşünüyorum aksam ye.egi yaparken tadına baka baka yiyorum eşimle bi daha yiyorum gece yatmadan mutfağı toplarken yine yiyorum ahahahhahah ben iyi değilim. 😂
kucuktosbik27 VMS valla benimde öyle 39+4 olucaz yemek yiyorum bir anda açlık bastırıyor sürekli birşeyler atıştırıyorum 😅
VMS Eeliff_ son ayda iştah azalır hatta zayıflanır diyorlardı ama ben de 35 te asıl iştah başladı hiç böyle şeyler yaşamıyordum
VMS Mom789 şuan ben de öyleyim 8 ay boyunca normal yiyordum şimdi kilomu falan düşenemicek şekilde saldırırcasına yiyorum şeker düşmesi gibi
Lalihhhh kucuktosbik27 bende 39 um gece lavaboya kalkınca önce mutfağa gidiyorum dolabı açıp ne yesem diye bakiyorum bir guzel doğup geri yatıyorum 😅😅
kucuktosbik27 VMS son 1 haftadır okadar çok yiyorum ki Allahtan kuru yemiş meyve yoğurt vs onlarla ara öğünleri sıklaştırıyorumda kilo artışı olmadı yoksa bütün kiloyu son bikaç haftada alırdım muhtemelen😅 36 da karnım aşağı inince mide rahatladı tabi alan açılınca orayıda doldurayım hissi arttı😂
VMS kucuktosbik27 onları yiyebilmeniz güzel benim canım sürekli kalorili şeyler istiyor onlar kesmiyor
kucuktosbik27 VMS ana öğünlerde hamur işi yiyorum önemli olan ara öğün😅 ara öğünler çok sık oluyo çünkü😅😅😅 aşırı bi karbonhidrat ihtiyacı oluyor zaten diyorlardı son haftalar enerji ihtiyacı çok artıyor kontrollü karbonhidrat tüketimi yapın diye ama kontrol çok zor 🙈
Zeynepinn Ilk gebeligimde 3 aya kadar yiyip içerdim 4aya girdigim an kesildim artık aksam yemegi tek yerdim oda yediğimde doyardım simdi ikinci gebeliğim iştahım var sürekli gözüm dolapta çekmecelerde ne yesem ne etsem falan ama hala zayıfım kızım çok yaramaz olunca hemen eritiyorum galiba🤗😂😂
VMS kucuktosbik27 karbonhidrat ihtiyacı olacağını hiç duymamıştım aksine son ay iştah azalır kilo bile verilir diyorlardı tamamen yalan hayatımda ilk defa bu kadar yemek yiyebiliyorum
Lalihhhh VMS normal mi bilmem de benim 9 aydır böyle aslında ama son 37,38. Haftalar da daha da açıldı sanki iştahım
VMS Lalihhhh ilk aylarda bulantı olmasa 9 ayın böyle geçmesi normal ama son ay en iştahlı dönem gibi en azından benim için
kucuktosbik27 Lalihhhh yani gözün dönmüş bir şekilde saldırma her öğünde karbonhidrat tüketme dengele diyorlar 😅 ama göz dönüyor malesef😂😂
kucuktosbik27 Lalihhhh yok okadar değil çok şükür gece geç yatıyorum en fazla su meyve yiyorum bide mide yanmasıyla uğraşamam 😅 çok sıkıntı olacaksa hurma yiyorum zaten acaip kesiyo o ara uyursam hiç sıkıntı olmuyo😂
Lalihhhh kucuktosbik27 39 haftalık oldum hem bebeğim için sağlıklı şeyler yedim hemde nefsim için tatli , hamur işi gibi şeyler genelde hazır gıdalar yerine kendim yaptım kendim yedim yeri geldi hazır kraker tarzı da yedim , bebeğime zararli olan şeyleri eğer nefsim ağır basmadiysa yemedim açıkçası kendi doğrumu kendim cizdim
kucuktosbik27 VMS olurmu bebek 3- 4 kilo arasında oluyor vücut çok ciddi bir efor sarfediyor çabuk yorulma hemen acıkma bunlar karbonhidrat ihtiyacını arttırıyor enerji arıyor vücut zayıflayanda vardır ama benim göbek 36 da indi aşağı midem epey rahatladı bende doldurmaya çalışıyorum😂😂