39 haftata girdik bugün bebegim gunduzden beri toplaniyordu 1 saat once wc gittim buyuk abtestim geldi oturdumda kan geldi korktim sildim ama vajinamdanmi geldi tam emin degilim kabizda degildim nabmam lazim lutfen bilgisi olan yazabilirmi ilk defa kanamam oldu bebegim suan 1 kere hareket etti normalmi bu durum karnim icler az aciyor böyle