berilkus onu da aldım göğsüm acıdıgı için sağlık ocagındaki ebe dedi al onunla emzir bebek göğüs ucuna temas etmeyeceği için acımaz dedi ne bilim o silikonun o kadar ince oldugunu hiçbir fark olmadı herkesin aynı olacak değil seni korkutmak istemem ama ben sezaryen oldum bu göğüs acısı ameliyat yerimin acısını unutturdu bana o kadar birde ilk zamanlar oldu sonra avent kalkan iyi geldi birden geçti sonra yine oldu bu sefer iyice çatladı yarıldı uzunca süredir bebeğimi emziremiyordum sağıp biberonla veriyordum pompa da acıtıyor ama bebek kadar değil Allah ıma cok şükür yeni yemi emzirmeye basladım hala acısı var ama dayanılmayacak kadar değil önceden yerlere vura vura emziriyordum bağıra bağıra Bi zaman sonra hiç emzirememiştim umarım Birdaha olmaz umarım seninde başına gelmez