Merhaba Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim bebeğim de hiç kıpırtı veya böyle atma gibi birşey hissetmedim herkes nasıl kıpırdamaz diye tepki veriyorlar geç bile kalmış başlaması lazım diyor herkes bir korku içindeyim açıkçası çarşamba kontrole gidicem bakalım İnşallah herkesin korkuttuğu gibi olmaz bu durumu yaşayan var mı acaba benimle yardımcı olur musunuz.?😔