Alinmavi Marisol park yatak 5 yasina kadar kullanilabiliyor cok rahat hafif tasinabiliyor odadan odaya gecis kolay katlanabiliyor her turlu cok kullanisli. Ayrica da guvenli besik gibi ayaga kalkinca tirmanip dusme riski yok. Kesinlikle park yatak.
1987gokce Marisol bende çok kararsız kalmıştım ikeadan ahşap beşik aldım. Yaşı büyüdükçe öndeki Parmaklıklari çıkabiliyor. Park yataktan atlama ihtimali vs var gibime geldi bi de sağlam bişey olsun istedim.
MuazzezGlsoy Kesinlikle park yatak kuzular. Bir çok tanıdığım birinci çocuklarında beşik almıştı ve daha sonra koyacak yer olmayınca başkasına vermek zorunda kaldılar yada attılar park yatak daha kullanışlı işiniz bitince topluyorsunuz tıpkı çadır gibi az yer kaplıyor
Marisol Ben de park yatak karar vermiştim. Bugün baktığım beşik park yatak gibi kademeli. Sallanabiliyor hafiften ve 5 yaşına kadar yatabilir baktığım modelde. Ama park yatak katlanabilir olması çok önemli etken 😊
Angell Kesinlikle park yatak hem daha güvenilir hem de daha uzun yıllar kullanabilirsiniz ayrıca rakam olarak da her bütçeye uygun 👍💕
MerveGlvern Eğer sürekli evindeysen annenlerde ya da başka yerlerde kalma gibi bir durumun yoksa beşik ya da park yatak alabilirsin ama ben park yatağı daha kullanışlı buluyorum her yere götürebiliyorsun kurması da kaldırması da çok kolay çok yer kaplamıyor oyun parkı olarakta kullanabiliyorsun
Epelinkiran 1987gokce hangi modeli aldınız bende şu yanı çıkanlardan düşünüyorum da başlarda anne yanı gibi kullanırm diye ama kararsızım
Sehzade Park yatak gittiğin yere de götürülebilen bir yatak olduğu için bende tercih ettim.bebekler başka yerlerde huysuzlanabiliyor yatağını isteyebiliyor o yüzden önemli bence
Hlytgy Park yatak çok kullanışlı ama sallama mekanizmaları çok basit.içinde çocuk savruluyor. Normal beşikler kadar güzel değil. Benim oğlum anadizinde daha kolay uyuyor. park yatağında çok uğraşıyoruz.
Marisol Bebekten bebeğe değişiyor anlaşılan. Joie markasını çok beğendim ebebekte. Sanırım ondan alacağım. Ama yatağı nevresimi derken bulduğum doğal ahşap beşikten daha pahalıya gelecek ama olsun. Annemin evine de kuzenden kalan beşik var onu koyacağız 🤗