Kartaley a-melis evet son adet tarihi ikimizinde 15 nisanmış inş sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucagımıza🤲😊
Seross10 Kartaley benimde son adet tarihim 16 nisan 1 haziranda beta hcg 1163 çıktı doktor daha çok yeni kese görünmez 1 hafta sonra gel dedi ve tekrardan beta hcg için kan istemedi. Yarın keseyi görmeye gideceğim inşallah benimledir sağlıklıdır 🤲
Kartaley Seross10 inşallah sağlıcakla hem keseyi gör hem kalp atısını duy🤲 inşallah minik mucizelerimize kavusuruz sağlıcakla 🤲🤲
Seross10 Kartaley hastaneden şimdi çıktım kese ve bebek göründü haftaya cuma kalp atışını duyarız dedi geç döllenme olmuş daha çok minik çünkü
Kartaley Seross10 bnde kalp atısı için çarşamba gidicem inşallah Allah nasip ederse duyarım🤲🤲🤲sende duyarsın inşallahhh
FatmaErdur Kartaley benim de son adet 22 nisan kaç gün geçtikten sonra test yaptınız bende 10 gün önce kan verdim betam 0 çıktı bugün tekrar kan verdim sonuç bekliyorum
Kartaley FatmaErdur bn reglimden 10 gün sonra falan kan vermiştim o zman çıkmıştı inşallah sende hayırlısı ile gzel sonıç alırsın geciktimi regl in
FatmaErdur Kartaley evet bugün kaç testim pozitif çıktı 12.2 Çarşamba yada Perşembe tekrar kan vericem
Seross10 Kartaley 10 gün bana da nasıl geçicek bilmiyorum ama sağlıklı olsun sesini duyalım da başka birşey istemem yapı olarak çok karamsar temkinli bir insanım ben seviniyorum ama bir yanım şüpheli hep 🤲 inşallah ikimizin de bebişi sağlıkla bizimle olur
FatmaErdur Kartaley inşallah ama bugün hafif hafif kanamam başladı inş yerleşme kanamasıdır bu haftalarda daha oluyormuş
Kartaley Seross10 bnde aynı çok sevindim ama bi yanım hep korkuyla allahın dedi olur inşallah Rabbim utandurmaz
Kartaley FatmaErdur üzülme Rabbim hayırlısını versin die dua et bol bol bn 6yıldır ugrasıyorum inanki