Kızlar merhaba seker yuklemesı ıcın yer buldum eger sıra bulamayan olursa eskı dogum evının yanında merkez laboratuvarı var orada 50 tl ile yapıyorlar suan yaptırdım ben sonuc beklıyorum cok ılgılı guzel yer hemen sonuc cıkıyor eger gıtmek ısteyen olursa telefon bılgı verırım 🥰🥰