Haticesari35 yeni sezeryan doğum yapmış biri olarak yazıyorum . Uzun düz elbise tarzı gecelik bence ilk gün için kurtarıcı olabilir . Depent bir tane giydim içine normal hasta pedi taktı hemşireler kalanı duruyor evde . Süslü terlikler makyaj malzemeleri hepsi benim için hikayeydi. Çünkü gaz sancım bebek emmesi vs sorunlarla uğraşırken aklıma hiçbiri gelmedi bile. Göğüs pedi hiç kullanmadım . Atlet sütyen hemşireler giydirmedi. ama evde çok kullanışlı olduğumu fark ettim emzirme sütyeni ve atletinin . Çoçuğa bol kıyafet koyun kusabiliyor çiş kaçırabilir. Birde alışveriş yapmadıysanız yenidoğan 0-3 ay kıyafetler 1 kez giyiliyor büyük kıyafet alın dedim . Özellikle atlet tulumlar büyük alınmalı. Biz sünnet yaptırdık özellikle büyükleri tercih ettim . Düzenli olsun diye poşete koyan arkadaşlardan değildim . Normal bavula koydum işimi gördü . Havlu koydum hastanede duş aldım 2 gece kaldım çünkü , başka sormak istediğiniz şeyler olursa yazarım ☺️