Betfer Burcuaydan26 benimde aynısı oldu 9 hafta da niye oldu bilmiyorum . Kesede kanamam var hala da inşallah geçer bi gün hastanede yatmıştım 😢
jldpmk34 Burcuaydan26 7. Haftada benimde olmuştu hemen gittim dusuk önleyici iğne ve hap kullandım 10 gün boyunca wc harici kalkmadım bence hemen gitmelisin yarını bekleme
Leyli39 Kesinlikle yarını bekleme , bir acile git . Aynısını yaşadım hastanede yatmak zorunda kaldım .
Burcuaydan26 Fatmaliakburak26 acilde iğne vurdular kesede kan görünmüyor ama yarın doktoruma görünmemi söyledi