Meliskam canım marketten aldığın süt ya pastörize ya da uht dir yani özetle çok yüksek sıcaklıklarda ısıl işlem görmüş süttür ztn aylarca dayanması bundan ( ha süt proteini 65 derecede denatüre olur ama işleyiş böyle ) çiğ süt kullanırken dediğini yaparsın diğeri üzgünüm ama saçma oluyor yanlış anlama gereksiz yani neden yapıyordun peki yani pis olduğunu mu düşünüyorsun