aysee_arslan bebek arabasını e bebekden baby plus marka aldım 2 buçuk sene evvel oğlumda almıştım hala sapasağlam çok memnunum nasipse kizimdada kullanicam fiyatı 1250 mi 1300 mu neydi
Besik olarakda odası var büyüyen besik.
Anne yani içinde, e bebeğin çok fonksiyonlu ana kucağını aldım onuda oğlumda almıştım baya memnun kaldım nasipse kizimda kullanicam ☺