betuss10 Eşim Yekta istiyor ben Arın ismine aşık oldum ama onu da kırmak istemiyorum ikisini koysam uyumlu değil sizce kızlar ?
betuss10 Tubalp27 bize hiç uyumlu gelmiyor ya Yekta arın iki a ard arda geliyor ya 🤷🏼♀️ Birine karar vermeye çalışacağız artık çatışa çatışa 😂
betuss10 yamacinannesii en son öyle olacak gibi vallahi 😂 ama iki kağıda arın bir kağıda yekta yazarım sonuçta benim karnımda 😂
yamacinannesii betuss10 ya öyle tabi benim eşim erkek olursa ben koyucam kız olursa sen koyarsın dedi daha belli değil cinsiyeti bakalım