Kızlar normalde de çok duygusal bir insanım ama şuan daha duygusal oldum herşeye ağlıyorum kendimi tutamıyorum bebeğimde bu durumdan etkilenecek diye endişe ediyorum . Bu durumu nasıl aşabilirim bilmiyorum da hatta sürekli ağlıyorum diye sinirlenip yine ağlıyorum 🥺🥺