İlk doğumumu spinal oldum ama tam uyuşmam olmadı dedim😂 az daha ilaç verdiler tam uyumuşum sonra gözümü oda kapısında açtım bebişim gelmiş cennet kokusu sarmış odayı hepsi yarım saat içinde oldu Allah o kadar büyükki herşey yolunda gidiyor bende çok korktum titredim hatta belime iğne yapılırken ama kendime dedim bitecek illaki dayanmazsam kaçarsam dahada uzayacak iş sende bitiyo herşey ve öylede oldu bikaç dk dayandım sonuç cennet içinizi ferah tutun