cidolila Hamileyken günlük 7,5 saat çalışma hakkınız var. İş yerinizle görüşün. Keza ben de 10 saat çalıştım ama evden çalıştık bı sure eğitim sektorundeyim ama özelde çalışıyorum. Ben 10 saate aşırı zorlanmıyordum ki sonuna kadar da çalıştım. Ama rapor tabiki de yazarlar