14 Mayıs gecesi güzel güzel oturmuş Exxen de Hasan Can ’ın dizisini izliyorduk, hadi bana iyi geceler dedim eşime ve odama geçtim 🥰 sancı üstüne sancı gelmeye başladı daha doğuma 5 gün var, 19 Mayısa gün almıştık 🤭 Eşimin yanına geri geldim bana bir şeyler oluyor dedim, hadi uyu saat gece 5 dolanıyorsun ondan dedi. 😂tekrar lavaboya girdim bir de ne göreyim kahve rengi nişanım gelmiş. Hemen doktorumu aradık siz çıkın hastaneye ordan beni ararlar dedi. Ama beklemeden yola çıkmış bile hocamız. Ben de duşa girdim,birden suyum gelmeye başladı. Sancılar arttı. Annem, eşim,ben yola çıktık 🚙 Hiç tedirgin değilim annem panik atak hastası onun rengi gitti biraz eşim de öyle ben rahattım. Doğumhaneye çıktık ebe çatı muayenesi yapmak istedi ama ben sezaryen isiyorum zaten dedim. Olsun hocamıza haber verelim dedi. Çatala uzandım, hiç korkulacak bir şey değilmiş onu da deneyimlemiş oldum😅 rahim yumuşamış açılma yok dedi. Hemen hazilriklar yapıldı. Suyum bayağı boşalmaya başladı. Ameliyathaneye indik basamak ile yatağa uzandım. Anestezi uzmanı geldi, ayağım çok şişti ya uyuşmazsam dedim. Hiç merak etme dedi. Hemşire bunu duyunca gel bir sakinleştirici yapalım dedi. Ama hiç etkisi olmadı ya da ben istemedim ayık durdum. Allah’ım korkulacak bir şey hiç yokmuş, karnıma masaj yaptılar sanki. Biraz sonra bebeğimin sesini duydum başladım ağlamaya 😭temizleyip giydirip öyle boynuma koydular sıcacıktı 😍 onu anneme vermişler, eşim ameliyathaneye yanıma geldi ve odaya çıktık. 3 kez karnıma bastılar hiçbir acı olmadı yalandan bağırdım 😅sonra bir kaç saat geçti kaldırdılar asla bir sıkıntı yaşamadım. Şükür sebebim kızım gelmişti dünyaya bu küçük şeyleri sorun edemezdim 🧿😍 Herkese sağlıklı doğumlar dilerim. Sağlıkla gelsin tüm bebişler. Merak edilen her soruya cevap veririm. 🥰👶🏻