Yasinimm Benim bebeğin oldum olası hareketleri düzensizdi . Anne karninda durduğu pozisyondan kaynaklı dedi doktorum . Şu geceden itibaren 33 e giriyoruz . 2 gün hareketliyse 2 gün daha az hareketli . Yerleri daraldikca tabiki alanlarında kisitlaniyor . Ben bir zaman hareketsiz olduğunu hissederim koca bir bardak su içiyorum sizde deneyebilirsiniz bende hemen etkisini gösteriyor 🤭