Benimde 4 günüm kaldı persembe günü gün aldim doğum korkusu gelmedi henüz ama eşime iş geldi 2 bucuk ay olmayacak yanımızda bir yandan zor durumdaydık seviniyorum bir yandan o olmayacak taburcu oldugum gün gidecek izmire nasıl bu zamanları onsuz geçireceğim bilmiyorum ilk doğumum olacak