Meralrabiamhmt Kızlar dolaptan alısverıs yapan var mı bı bısıklet ıstedık 300 tl ye eger kargoya verılmezse yada yanlıs urun gonderırlerse paramı alabiliyor muyuz yıne bılgısı olan
Guzelannehnm Meralrabiamhmt ben dolapta aktifim hiçbir sıkıntı yaşamadım ama bu kadarbüyük bi eşya almadım acıkcası letgodan evinize yakın gidip görebileceğiniz bir şey baksanız daha iyi değil mi
casminnss Meralrabiamhmt siz kargoyu aldığınızı onaylamadığınız sürece satıcıya para aktarımı gerçekleşmiyor zaten :)
Nurgull__ Meralrabiamhmt var canım zaten şuan paran dolabın kendi hesabında ürün geldikten sonra sen onaylayınca satıcının hesabına geçiyor eğer ürün yanlış ya da kırık gelirse resmini çekip dolaba gönderiyosun onlar direk satıcıyla iletişime geçiyolar sorun çözmek için
Meralrabiamhmt Guzelannehnm kardesım begenince bayanın sıtesınde de baya satos yaptıgını gorunce alöak ıstedım zaten sıkıntı olutsa ıptal hakkım var dımı
Meralrabiamhmt casminnss anladım cnm ınsallah bır sıkıntı yasamayız cok sevındı kardesım korkum param gerı yatar mıydı oda yatıyomus zaten😊