NebahatBoncuk oncelikle bi doktora goturup degerini olcturmeniz lazim. Evde ne yaparsaniz yapin degeri belli olmadan risk altindadir. Iyi beslenmesi lazim anne sutune ek olarak mama takviyesi yapabilirsin. Uykusu agirlasir sarilikta, uyanmasini beklemeden bol bol emzir veya mama ver mutlaka. Yarim saatte bir doyurmalisin. Onun disinda yapabielcegin hicbi sey yok. Ama doktora gotur mutlaka.