Aisa ilk kızım da hep kendim yaptım. İkinci kızım da 6 aydan sonra riskli olduğu için eğilip doğrulamadığımdan kuaföre gittim. Şimdi 7 aylık oldum kendim yapıyordum ama önümüzdeki ay kuaföre gideceğim bu ay yaparken zorladım biraz çok ağrım oldu iki üç gün o yüzden artık kuaföre giderim. Ebeler de en temizi ağda diyor