Ayyy bende bende 😔 7 oldum bugün, mide bulantım vs yok ama asla yemek yemek istemiyorum ki normal de iştahlı biriyimdir 😬 yemek yapmakta istemiyorum 🥺 daha en başından aç mı bırakıyorum bebeği diye de vicdan azabı çekiyorum 😶 mecburen yemeye çalışıyorum ama ı ıh zorluyorum 😔