Tugbaszk1907 Kızlar canım kıl çekiyor arniz da benim gibi olan var mı toprak falan cani cekipte yiyen bebebe zarar oluyor mu
Zeysezer Tugbaszk1907 bi kan tahlili yaptır canım vitamin vs eksikliğinden olabiliyor diye biliyorum böyle şeyler
birtriptanesi Tugbaszk1907 Kıl derken kil demek istediniz herhalde. Tabiki zararlı hatta bu bir hastalık. Pika sendromu deniliyor. Toprak veya kil artık ne yersen içindeki bahteri mikrop bağırsağına yerleşir hasta olursun.
Kahvekolik Tugbaszk1907 bende hep vardi senelerdir yerim ama cok azcik azcik yiyorum olacak olsa anneme teyzeme flnda olurdu genel olarak kil yiyoruz suan yine canim istedi bak 🤪
Ayse32 Tugbaszk1907 canım bunu blogta okumuştum hamilelikte taş toprak Demir vs çekebilirmiş vücut ihtiyacından dolayı bi tahlil yaptırıp takviye alabilirsin doktorum 3. Aydan sonra Demir hapına başlayalım demişti banada
Seyma0368 Ayyy bende ölüyorum canım nasıl istiyo bulgura vurdum kendimi oda kaşıntı yapıyor aslından kanımda normal çıktı ama niye böyle canım çok istiyor anlamıyorum
Tugbaszk1907 Kil istiyor canım bazen toprak arada bir küçük küçük yiyorum duramıyorum bebeğe zarar olur diye de yiyemiyorum fazla
mommy_bee Tugbaszk1907 bu bi rahatsızlık da olabilir pika sendromu filan. Doktora danisin tahlil verin.