35funda Dayanılmaz bır agrı çekiyorum ve geceleri sanki saati varmış gibi uyku arasında artan agrılarım oluyor. Bunu yaşayan var mı ?
cicegim_geliyor 35funda benimde oyle oluyor nedeninj bilmiyorum dayanilmaz bir agri degil ama yinede agrim oluyor hatta bazen sag kaburgamin alti karincalaniyo uyuşuyor gibi bilemedim.ikinci hamileligim.ilkinde boyle birsey olmamisti
Ccff3435 35funda bende yaşıyorum 31. Haftadayım. Bebek büyüdüğü için normal dedi doktorum. Birde benimkinin ayakları mideme doğru baş aşağı duruyor. Göğüs kafesine baskı yapıyormış.
Demir06 35funda malesef benimde akşam yemeğinden sabaha kadar ağrım oluyor,sağ böbreğimde genişleme varmış.
35funda cicegim_geliyor Allah yardımcımız olsun ben 38 bekleyemıycek gıbıyım dr 39 alıcam dıyor ama bebek beklemedıkten sonra ne desek boş bu ağrıyla sımdı gel dese hemen sezeryana gıderım
35funda Ccff3435 benımde tam tersi duruyor ayaklar asagıda donemıyorda artık dayanılmaz acısı var acaba elleri ıle sağ tarafta baskımı yapıyorlar tırnaklar uzadı sonuçta sanırım dr danışsam çok ıyı olucak
elaveipek Bebek baskı yapıyo ondan oluyo ben kolum yukarda başımın üstünde otururdum 🙈🙈🙈şimdi basıl okucak bakalım
35funda elaveipek bebek büyüdüğü ıcın belkı ama etrafımdaki çoğu hamıleden hıc bu acıları duymamıştım sımdıye kadar bana nazlı dıyorlar ama nazla keske alakası olsa en azından bu acıları yalandan yasardık 😆 allahım düşman basına vermesın gece uyku yok
35funda Demir06 çok sık dr gıdıyorum son hafta olduğu ıcın kan testı yapıldı nst gırıyorum her gıttıgımde böbrekte bır sorun yaşasam sanırım dr bu konuda benı bılgılendırırdı rabbım ağrısız sızısız bır an önce sağlıkla doğum yapmayı nasıp etsın bızlere 🙏
elaveipek 35funda kimin neresinin hassas olduğu neresinin ağrıyacağı belli olmuyoki nazlılıkla ne alakası var ya bi yerim ağrıyo diyince hemen neden naz yapıyo olunuyo 😡😡