42yasmin 14 +3 gebeyım coraspırın ve b 12 ve vitamin kullanıyorum onlaramı baglı yoksa normal mı kanaması
Zezeeeyyldrm 42yasmin bende coraspirin kullanınca hergün yoğun kanama yaşıyodum parça bile geliyordu burnumdan en sonunda doktora dedim keselim kestik iğneyle devam ettik sonrada kanamadı hiç
Haticesari35 Zezeeeyyldrm ay bende kullanıyorm 27 haftalığım fakat burnumu silince kan geliyor ve parçalı şekilde ondanmı kaynaklınıyor qcaba
Zezeeeyyldrm Haticesari35 benim ondandı kestikten sonra olmadı bi daha her doktora gititğimde normal dedi en son gittiğim de dayanamıyorum artık dedim hem çok yoğun bardağı doldursan dolardı hemde parçalı bence doktoruna bir sor sen iğnede kullanıyor musun