Beggyy Kızlar bebeğimin hareketlerini resmen çok aşağıda mesanemde hissediyorum 28 haftalık hamileyim. Sizde de oluyor mu?? Bi de cok yüzeysel hissediyorum 🤷🏻♀️
Nil09 Beggyy ben de 27+4 üm.Benimde aynı aşağıda hareket ediyor.Popo aşağıda olduğu için normal dedi doktorum