Betulnuri Kızlar yarın 39.haftama giricem karnımda bir ağrı var ama böyle sancı gibi değil.. Bacağını bir yere vurursun morarır orasıda acır ya hani öyle bir ağrı.. Göbeğimin üst tarafları öyle ağrıyor sizde de oldu mu neden oluyor sizce??