Ece06 Kızlar merabalar bi şey danışacaktım da belki başından böyle bi durum geçen vardır ... şeker yüklemesi yaptırdım normalde yaptırmama taraftarıydım eşimle beraber... ilk aşamada 30 mg pet bardakta dikip direk içtim sonra kan alındı... sonuç bugün açıklandı doktorum dedi gebelik şekerim yüksek çıkmış yarın sabah aç karnına gidip 100 mg daha yükleme yapılacakmış kan yine alınacakmış toplamda 4 saat duracakmışım... acaba bu durumu yaşayanlar var mı bu arada 24+5 deyim toplamda 8 kg aldım bu haftaya kadar
Deletedmom331 Ece06 Ben de geçen hafta yaptırdım ilk önce 50 mg verdiler içtim şekerim yüksek çıktı dr yarın gel 100 mg vericez 3 saat bekliyceksin yine yüksek çıkarsa diyet vericez dedi ben 2 ci yüklemeyi yaptırmadım yediklerime dikkat ediyorum sadece