Merhaba 36 haftalık hamileyim nst de sancım göründü doktorum vajinal muayene istedi sonucu iyi çıktı fakat ertesi güne kasığımda şiddetli ağrı oldu ve acile gittim 2 tane ebe vajinal muayene etti ilki anlamadı 2.si akıntı olduğunu söyledi daha sonra doktor geldi o da baktı nst den kontrol etti birşey olmadığını söylediler biraz lekelenme oldu bugünde sümüksü kahverengi akıntı oldu sizce bu durum önemli mi