Bıktım ya artik isyan noktasındayım eşim sürekli insanlarla tokalasiyor öpüşüyor falan amcasiyla tokalasmis bugün oda covid cikmis hamileyim 9 haftalık korkuyorum sıkıldım artık laf anlatamiyorm daha 1 saat önce tekrardan uyardim yeni haber geldi covidlermis kayinvalidem surekli eve gel ediyor bi gun gitmesem ikinci gün laf biktim ya yeter artık vallahi 1 saatir ağlıyorum resmen… Napcam ben şimdi bilmiyorum bebegime bisi olcak diye çok korkuyorum 2.gebeligim….