Es-_- Merhaba, 26+1 deyim ve sağ göğsümden toplu iğne ucu kadar süt geldi 2 gün az az .şimdi geçti, bu durumu yaşayan var mı? doğuma çok var o yüzden aklıma takıldı
glcncbn Es-_- şuan 35 haftanın içindeyim. Yaklaşık 10 haftadır sıktığımda geliyor. İnşallah devam eder. İlk doğumumda 3 gün sütüm gelmemişti.
Fatmanurlvanur glcncbn sıkma bence canım ben ilk hamileliğimde hep meraktan sıkardım az gelirdide annem sıkma Doğumdan sonra akar hep derdi dinlemezdim gerçektende Doğumdan sonra emzirmediğim halde kendi kendine akıyordu artık göğüs pedi dayandıramaz oldum heryerim süt oluyordu ondan kaynaklıymış 2 ci hamileliğim bunda merakım yok zaten Doğumdan sonra gelir inşallah
atlasinannesii Kızlar bende de göğüs ucunda bembeyaz bi şey var yıkayınca geçiyor sabah kalktgmda da tekrar orda beyaz bi şey sıvı ama katılaşmış oluyor o ne süt mü haftam 32
Semakacan Es-_- hamilelikte olabiliyor canım ama sıkmayın sakın ve o ilk sütler bebiş için çok faydalı boşa gitmesin ☺️ Hemde doğumu tetikliyormuş sıkmak
mislinaninannesi Es-_- bende 16 haftalık hamileyim benimde her iki gogsumden geliyor sarı yapışkan bir sıvı
Zynoo01 Es-_- normal canim gelmesi ama sen kendin sıkma bendede gelmişti doktorum gelmesi normal ama sen sıkarsan erken doğum olur demişti
Selcann Es-_- normal olabiliyor öyle bende de olmuştu. Doktor a sorduğumda sıkı giyme evde sutyen vs takma demişti uyarma orayı demişti. Birde sıcak duş alma da demişti sıcak su ile kanallar açılıyor ya ondan
merviskoooo Es-_- 20. Haftadan beri geliyor ben de şu an 35iz baya atletim tişörtüm ıslanıyor sarı sarı lekeler oluyor doktorum normal demişti sütyen takınca olmuyor ama ben de sütyenle rahat edemiyorum aslında o gelen sıvı bebek için kıymetli boşa akmasa daha iyi ama yapcak bi şey yok ama sakın sıkmayın doğumu tetikliyormuş