Nergs199 Slm kızlar .bi sorum olucak benim kafam karıştı .son adet tarihime göre hesaplandigimla ultrasyonda çıkan hata doğru çıkmıyor .ultrosynda 3 gün önde gorunuyo. Bu neden kaynaklanıyor bilen varmı
Aybukealtintas Nergs199 Doktorunuza sorun bence en saglıklı bilgiyi kendisi verir ancak, belki gec döllenme olmuştur
Demetdemircioglu Nergs199 ultrason bebegin gelisimiyle alakali oldugu icin genelde sata gore hafta takip ediyo doktorlar
Estur Nergs199 canım bence normal çünkü benimde öyle. Şuan 29 haftalık hamileyim ultrasonda gelişimi nedeniyle 30 haftalık gözüküyor. Benim hep 1 hafta gelişimi büyük gözüktü ultrasonda senin de öyledir büyük ihtimalle