Yeni_hamis benim kendi sancım vardı hastaneye gittim suni verdiler sancılar arttı kendi sancımdan daha fazla ve sıklaştı ama iyikide verdiler yoksa kendi sancımla daha çekerdim suniden 3 sancı sonra bi ıkınma bebeğim kanalda doğum başladı kolay oldu korkma canım inşallah şeninde suni ile hemencecik güzel bir doğumun olur 🌸🤲🏻