Eflinin-annesi Kızlarr merhaba istanbul (anadolu)bölgesinde çamlıca medipol hastanesi kadındoğum doktorları hakkında dedikodu yapıcak takım arkadaslarına ihtiyacım var 😁o hastanede doğum yapan varmı varsa hangi doktorları öneriyorsunuz ?
Pambikk Eflinin-annesi bende Zeynep hanıma gidiyorum iyi ki de onu seçmişim iki arkadaşımda takiplisiydi ve doğumlarını yaptı onlarda gayet memnundu 🌝
Mucizelrm_ Eflinin-annesi 2 yasındaki oğlumu sedef binoz doktorum dogurttu cok memnunum 19 haftalik gebeyim yine ona gidiyorum ama hastasi cogaldi en az 1 saat bekliyorsun muayeneyi normal doğum yaptim destekcim oldu sancilara dayanamadim epidurale çevirdi epidural ile normal dogum yaptim şükür cok kolay oldu suni sancilari saymazsak
Gizemis Gizemis memnunum şuanlık yani bazı konularda kafamı karıştıran şeyler olsada iyi bir doktor gibi geliyor 5. Aydayım bende. Bide zeynep akçöltekin var oda cok iyi bir doktor. Bilseydim ilk ona giderdim ama.
Eflinin-annesi Eflinin-annesi ya genelde özeldeki doktorlar sezeryan yapmaya teşvik ediyorlar endişe içersindeyim açıkcası doktor arayısı içersindeyim 5 aylık oldum ama hala henüz bir doktora güvenmişligim yok 😁
Yalnizanne97 Ayşe kavasoğluna gidiyorum 32. Haftamdayım kendisinden çok memnunum çok ilgili çok güleryüzlü biri doktor değilde arkadaş gibi yaklaşıyor size 🌺
Gizemis Yalnizanne97 bende çamlıca medipoldeyim fakat başka bir doktora gidiyorumda. Renkli ultrasonla mı bakıyorlar bebek büyüdükten sonra.? 19. Haftadan sonra öyle bakılıyor diye duydum. Bende 19. Haftada gidicem renkli bakarmı doktor?
Pambikk Eflinin-annesi normal doğum olarak planlandı fakat gittiğinde kordon dolandığı anlaşılınca sezeryana alındı diğer arkadaşımda aynı şekilde sancıyla gitti baya da beklenildi fakat kendisiyle ilgili bi durum geliştiği için kaç saat sonra sezeryan oldu o da
Eflinin-annesi Gizemis evet canım renkli bakıyolar ama bütün doktorlar degil sanırım çünkü sedef binöze gittigimde renkli ıltrason çıktısı verdi ama ayse hanım vermedi