GayeOrhan 26 haftaligim hala net hissedilmis değilim bı kaç kere tekme tarzı bişey hissettim ama devamı duznliligi yok ya oğlum çok akıllı uysal yada ben hissedemiyem bilemedim yarın doktor randevum var sorucam hatta normal mi diye
zeynepemiromer GayeOrhan gerçekten mi ilk gebeliginizmi benimde erkek bu arada yani daha net değil ama iki doktora göründüm ikisi de erkeğe benziyor dedi net birşey demedi bende erkek hisediyorum ama sanırım benim ki de çok uysal birşey çünkü gebeligimide hiç hissetmedim baştan beri şimdi tekme konusu da öyle oldu😊
Elo_35 zeynepemiromer Her bünye farklı oluyor. Evhamlanmayın, bi kaç haftaya muhakkak hissedersiniz 🌺
zeynepemiromer Elo_35 inşallah canım hayırlısı ile ya bazen insan tedirgin oluyor ne yalan soylim çünkü şu haftalar da artık bir his bekliyoruz ve her an oldu olacak diye sabirszlaniyoruz
YuvarlanamayanPandaa zeynepemiromer ilk oğlum çok hareketliydi hissediyorum net ama bu miskin biraz sanırım
zeynepemiromer YuvarlanamayanPandaa birde ikinci bebek de 14 de falan hissederseniz diyorlar sanırım bu hamilelik ile ilgili her şey yalan herkesin bünyesi ve bebisi farklı farklı o yüzden her birimiz farklı şeyler yaşıyoruz inşallah en yakın zamanda ikimiz de hissederiz haftalarmiz aynı 😊
zeynepemiromer Ekose9 ay inşallah bende hayirlisyla hissederim ya sanırım benim minik biraz hareketsiz mayisik😂
Ekose9 zeynepemiromer odaklandım bende baya bağırsak hareketiyle falan karıştırmamak için artık baya ben burdayım diyor minikk. Kaç haftalık oldu seninn çoğunlukla uyuyorlarmış ya
zeynepemiromer Meltem571 normalde ilk de geç ikinci de erken olur sizde tam tersi olmuş sanırım bebekle alakalı bir durum bu yani hareketli olması ile alakalı yada başka bir durum bilmiyorum ama bi sıkıntı yoktur hiç düşünmeyin bende bazen karamsar oluyorum her an doktora gitmek istiyorum ama ondan bundan değil illa ki bir gün hissetrcek kendini sabırla bekleyelim😊
Meltem571 zeynepemiromer doğru doktora gittik normal hareket ediyor ama ben tam hissedemiyorum ilk gebeliğim de daha hareketli idi şimdi 22 hafta olduk yavaştan hissediyorum nerdeyse hergün şükür
GayeOrhan zeynepemiromer ilk evet hani bnde bazen tedirgin oluyorum açıkçası en son 16 haftalıkken erkek dedi uzun bı süre gidemedik hastaneye smdi 26 olduk cinsiyet değişmemişwe erkek gözüyle bakıyorum 😊 sağlıklı olsunda bnde kıpır kıpır hareket etmesini istiyorum ama daha dediğim gbi net bişey yok
YuvarlanamayanPandaa zeynepemiromer ben ilkini daha çabuk hissetmiştim tabikide her hamilelik her bünye farklı kıyaslanamaz
zeynepemiromer GayeOrhan benimde öyle ya erkek de kaldılar degismezse erkek 😁 inşallah en kısa zamanda hissederiz bebislerimizi 💕
Haytemiz zeynepemiromer ilk gebelikse geç hissetmeniz çok normal benim de ilk gebeliğim doktorum da öyle söylemişti
GayeOrhan zeynepemiromer bugün gidince sordum ultrason da gösterdi kıpır kıpır yerinde durmuyor hissetmen gerekir dedi ama deri yapısı kilo karın genişliği de farkeder yemeklerden snra uzaninca takıp et ovala karnını hareketlenir dedi bu akşam denedm gerçekten de hissettim gbi 😊
kelebegimm07 zeynepemiromer ben 16 da hissetmeye başladım şuan 18+5 çok net hissediyorum ama zayıf olduğum için belki çabuk hissettim bilmiyorm normal diyorlar 20.haftdan sonra hissedersiniz sizde☺️
zeynepemiromer kelebegimm07 maşallah ne kadar erken hissetmissiniz ben de bekliyorum valla her an bir tekme yada hissetme ama yok burda yaziyolar kıpır kıpır işte yerinde durmuyor falan nasıl bir his merak ediyorum 😊