BusraUras As113 hamilelikte bitki çayını önermiyor doktorlar. Ihlamurla nanelimonu bile bir bardaktan fazla önermiyorlar. Kabızlık derdiniz varsa normal çay için kayısı tüketin.
Ocak2022 İkiside çok ağır bitkiler bence hiç riske atmayın 🌼 yeşil çaya bile müsaade etmiyorlar sinameki ve açlık otu ondan çok daha ağır bütün bünyeyi bozuyorlar.. kabızlık sorunun varsa daha doğal yollar dene bence nolur ne olmaz
As113 Teşekkür ederim bir arkadaşım bişey olmaz iç dedi ama içim rahat etmedi size sordum bu bitkilerle düşük yapan cok olmuş okuduğuma göre