Skryszn 20 haftada kullanmaya başladım ki doktorum çok geç bile kalmışsın hamile kaldığını öğrendiğin an coraspirine başlamalıydin dedi ama gittiğim hiçbir Dr bana aspirin başlatmadi ilk gebelikte preeklampsi geçirmedim ama tansiyon sorunuyla uğraştım çok şükür şuan 33 oldum ve henüz zorlamadi beni tansiyon 14 leri geçmiyor inşallah böyle devam eder kullanmalısın mutlaka aynı anlarda alma sadece ikisini birini akşam birini sabah al mesela