Adet gecikmesinde 30. günüm. Son Adet baslangici 25 Mart. Doktor progestan verdi 6 gün kullandim bitti hala Adet olamadim. Birde umutlandim hamile kalabilirsin korunma deyince dr hergün test yapiyorum taniyanlar Bilir. ne hamilelik var ne Adet oluyorum. Ne oluyor vucüdumda artik yordu beni bu pco. Ilk defa dort gözle bekledim Adet olayim clomene baslayalim diye bi türlü gelmedi. Gecen hafta ayin 14. ü lekelenmem oldu iki gün sonra kesildi. Onada ayri ümitlendim Ama yok. Varmi bi tavsiyeniz progestan kullandiktan Kac gün sonra Adet oldunuz