FatmanurHas Kızlar bugün çatı muayenesi oldum çok kısa sürüyor ama ilk kez böyle bi muayene olduğum için elim ayağım titredi, basım döndü. 39.hafta bitti 40ıncı haftamiza girdik her hafta kontrole gidiyoruz bana artık dogmayacak gibi geliyor sanki 😫😰 bir de çatı muayenesi olanlar biliyordur belki yumuşama var dedi doktor o ne demek .
mrvdrmz FatmanurHas Bizde 38+5 teyiz benim çatı muaynem gayet rahat geçmişti bana yumuşama var demişti bu iyi bişey doğumunla ilgili açılmadan önce olan bişey yani 😊🙏
Ebru12 Bende 3 gun once oldum ama hic bise demedi cok korktm acıdı biraz benim.nie bilmiom kimisi hic acimadi dio 😥 bu senenin bebekleri nie gelmek istemiyor ya