Merhaba, sol kaburgamda 4. Ayda ağrım oluyordu. Kabızlık sorunu da yaşadığım için ağrıyı buna bağladık ki doktor da gazdandır demişti. Şimdi 5. Aydayım sol kaburgamda aralıksız 3 gündür ağrım var. Kabızlık sorunu geçti gaz sancım da yok ama ağrı geçmiyor sizde böyle bi problem oldu mu?