defnecinar1 Selam kızlar, 38+0 haftalığım cuma günü sezaryen günüm ama bugün kasıklarımda sanki regl başlangıcında olan gibi hafif hafif bir ağrı var neden acaba akıntımda çok fazla doğum belirtisi olabilir mii