Sevda58 tamam ondandır işte umutsuzluğa kapılmayın doktorunuz ne diyor bende şeker çıktığı için diyetisyene gidiyorum üç aydır önce şeker düştü bi ay sonra su dengelendi yani doktorun dediği o artmadı bu iyi güzel vs dedi istersen diyetisyene git muhtemelen dengeli beslenmediğin için açlık krizlerin oluyor ve tatlıya saldırıyorsun bak üç aydır aynı kilodayım arada kaçamaklar yaptım ama %90uydum zor bişey değil ara öğünlerini vs atlamayınca meyveyi kuruyemiş stüle vs tüketince şekerin de dengeleniyor açlık krizin olmuyor 2,5-3 lt su ve yapabildiğin kadar yürüyüş verebileceğim tavsiyeler bunlar ☺️