Gizemis Kızlarrr evde tiramisu yapmak istiyorum . Keki granül kahveyle ıslatıldığı için bir sorun olurmu sizce ya. Kahveden dolayı yani?
aslanreis Gizemis türk kahveside nescafede içiyorum nescafeyi sütlü iciyorum tatlının tabanını ıslattıgınız kahveden bisey olmaz ben abartmadan yiyip iciyorum istedigimi valla