Merhabalar🤗
Cinsiyet hakkındaki söylentilere bakıp tahmin yapmaya çalışanlardan mısınız sizde🤦♀️
iki oglum var kızım olsun çok istiyordum ama bütün belirtiler erkegi gösteriyordu🙄
benim gibi olanlar varsa bunlara inanıp üzülmesin diye yazıyorum☺️
bebek sagdaysa erkektir (sağdaydı hatta dr bile sağda dedi🤭)
hamilelikte ayakların çok üşüyorsa erkektir (üşümek ne kelime donuyodu🥶)
Miden çok bulanırsa kız az bulanırsa erkektir (benim nerdeyse hiç bulantım olmadı)
Sol gögüsün digerinden büyükse kız tam tersiyse erkektir
rüyanda erkek bebek görürsen kıza alamet, kız bebek görürsen erkek olacagına işaret (ben hep kız gördüm💕)
ultrason kesesi yuvarlaksa kız yamuksa erkek (bizimki fasulye gibiydi🤭)
Bütün söylentiler erkek gösteriyordu ama çok şükür kızım olacak inşaallah🤲
Sizinde böyle bildiğiniz hurafeler var mı tutan tutmayan☺️