Nur8690 yani cok zorladim kendimi park besik almak icinde yok yani gercekten estetik degil bide 3 4 5 yaslarina kadar yatiyolarmis onca sene hic cekemicem onu. 😀 ama soyle bisey var ben bide kendi odasinda yatak olsun istiyorum gunduzleri de orda uyutmak icin. Acaba diyorum bide sepet besik mi alsam veya chicco nun 4 in 1 var ya ( bu biraz pahali 2. Ellerini alirim alirsam, zaten 7 8 ay maks kullanabiliyorlar) . Bu besik ve bebek arabasi konusu cidden beyin yakiyor.. :)