Persembe kontrole gittik 32 hqftalk hamileym.. nst ye bagladilar sancim cikmadi. Alttan muayene yapildi 2 cm acilmam oldugunu ve bebegin kanala girdigini soyledi doktor.. 1 gun hastane de kaldim ilac verdiler nidicard ve progestan kullaniyorum şuan da.. bu durumda olan var mi acilma durdurulabiliyor mu kesin birdey demediler korkuyoruz