hellobaby0 Yarennn01_ bio oil kullanıyorum hem göğüs hem göbek için şuanlık çok çatlak 25. Haftamdayım
Hafissee Yarennn01_ etkili diye bişe yok maalesef genetikle alakalı ben en ucuzundan olan dalin bebe yagı kullanıyorum çatlamadım önemli olan bol su ve genetik anne teyze vs
Happy-41 Yarennn01_ bende de başladı ve çatlak olduğunu yeni farkettim 🤦♀️kırmızı kırmızı çizgiler oluşmuş napicaz ya nasıl.gecer .
suloz Yarennn01_ ben tam hatırlamıyorum ama 16 larda göğüsümden çatlamıştım zamanla kızarıklığı geçti sadece . Göğüslerim bir anda büyüdüğü için oldu . Bio oil kullanıyorum karnımda çatlak yok henüz göğüslerime de sürüyorum haftam 37
Yarennn01_ hellobaby0 kaşıntınızı rahatlatıyor mu benim göğüslerimin etrafı çok kaşınıyor kaşımıyorum çatlicak galiba
hellobaby0 Yarennn01_ çok rahatlattığı söylenemez ya sürsem de kaşınıyor sürmesem de bende anlamadım banyo dan sonra da kaşınıyor 🥴🥴
Yarennn01_ Hafissee çok su içen biriyim zaten iki gündür etrafı çok kaşınıyor kaşımıyorum çatlar diye korktum en iyisi hemen bir yağ alıp sürmek 🤷🏼♀️
ruyadandunyaya Hafissee evet haklısın canım bazıları hiç bişey kullanmıyo ama çatlak oluşmuyo kimisi de pehlivan gibi ama çatlakları hemen çıkıyo🤷🏻♀️
hbsbyksr Ah maalesef ne kullanırsanız kullanın son hafta çatlıyorsunuz çatlayasınız varsa. 39 a kadar hiç bişey yoktu 3 günde bir çatladım doğurunca daha çok belli oldu. Resmen bi hafta için de çizgi çizgi çatladım.
Happy-41 suloz bio oili cok duydum sürünce yağlı bir his bırakıyormu doğal mı gogusede kullanıldığını bilmiyordum.
Gzmkol Yarennn01_ 32. Haftamdayım gogusum bayaaaa catladı gobekte suan bişi yok 😢 aktardan yağ yaptırmıştım hındıstanceviziyagı badem havuc karısık suruyorum bakalım gobegım catlayacak mı 🤷🏽♀️
Eylulunannesi-2 Yarennn01_ ben badem yagı kakao yagı karıstrttm aktarda hamlelgn basından beri onu kullanyorm. Ama gögslerme düzenli kullanmadm göbegme genelde düzenli kullanyorm. Ama henüz gögsmde göbegmde hiç çatlak yok. 33. Haftadaym insallah böylede gder
Sema0110 Yarennn01_ ilk haftalarda nemlendirmeniz gerek göğüslerinizi o zaman çatlamaz çünkü ilk büyüyen göğüsler oluyor ben 12. Haftada başladım ama geç kaldım alt tarafları biraz çatlamıştı. Soğuk sıkım hindistan cevizi yağı ve lierac kullandım düzenli olarak göbeğime 35. Haftada çatladı birden 🙄
busrabyrm97 Bn göğüs için incia göbek için de bioil kullanıyorum kesinlikle incia çok etkili göğüs için