Merhaba arkadaşlar kasılmalarım dün başladı bugüne göre çok hafifti adet ağrısı gibi hastaneye gittik doktor düzenli sık ve şiddetli olunca gel dedi bugün daha ağır vurmaya başladı sizce doğummu başladı suyum ya da nişanım gelmedi açılmada yokmuş :(((