Remziye_2121 şimdi şöyle anlatım benim doğum temmuz ortası gibi görünüyor ben genelde 0-3 olarak pamuklu ince zıbın ve alt şeklinde aldım lcwde çok güzelleri var tavsiye ederim tulum ve beşli hastane çıkışı olarak şeklinde aldım müslin battaniye aldım 3-6 olarak da pijama takımları çok fazla almadım çünkü annem ve ablam genelde büyükleri aldılar eğer beşik puset falan alacaksanız onlara da bakın derim iki cinsiyete gidecek şekilde alırsınız ben hiçbirini almadım çünkü yigenimin vardı onları kullanacağım sadece bebise kıyafet kendime de pijama çanta vs aldım